O Ses Türkiye yarışmacısı Musab Yıldız 'Runaway' şarkısını seslendirdi. Sesini beğenerek kendisine dönen jüriler arasından Gökhan & Hakan'ı seçerek yoluna devam etti.

MUSAB YILDIZ MESAJLARI

500
  • mustafa ural
    7 ay önce
    neden devamı gelmedi.yarışmadan çekildi mi?
  • the end
    7 ay önce
    finale çıksa güzel olurdu
  • the end
    7 ay önce
    elenmiş yaaa
  • Turgay
    7 ay önce
    Musab yıldız neden yarışmıyor programdan ayrıldımı yoksa elendimi bilgi verebilirmisiniz
  • eline türkkan
    7 ay önce
    musab yıldızı görmek istiyoruz bir açıklama yapın artıkrnrn
  • Nazlı(the end)
    7 ay önce
    Arkadaşlar musab yıldız ın youtube sitesinden bir video açtım bunu yeni koymuştu ki ona yorum yaptım ordaki bir adam evt elndi yazdı bu arada eğer yarışsaydı belkide yotubu olmcaktı çnkü misalin kanalı kapatılmış resul aydemirin yani,,
  • Mert
    7 ay önce
    Musab Yıldız'ı ekranlarda görmek istiyoruz artık.Anlaşmazlık yaşadıysanız söyleyin.Sindirmeye çalışmayın insanları bilinçlendirin.
  • Osman bayram
    7 ay önce
    Musap yıldız neden yarışmada yok araştırdım bir açıklama yok
    • the end
      7 ay önce
      galiba elenmiş yt dan baktım ve bir kullanıcı elenmiş dedi
  • Ahmet GÖKDAĞ
    7 ay önce
    Musab yıldız favorimdi yanlız nedense bi daha görmek nasip olmadı neden acaba?
  • Ali kaya
    7 ay önce
    Musab nerde be abi
  • Alparslan Gültekin
    7 ay önce
    Musab neden diğer turlara çıkmadı açıklama yapılacakmı ?
  • Mustafa Güler
    7 ay önce
    Sayın O Ses Türkiye yetkilileri, Musab nerede ? Sizlerden açıklama rica ediyoruz. Teşekkür ederiz.
  • Kadir Duran
    7 ay önce
    Musab elendi mi
  • Arda Barış
    8 ay önce
    Musab yıldız diğer elemelerinde neden yok neden yarışmıyor izleyicileri bilgilendirirseniz sevinirim...
  • mehmet atk
    8 ay önce
    musap yıldız hakkında bilgi verirmisınız elenip elenmedigine yada çekldiginden
  • ali gunes
    8 ay önce
    Musab yılmaz ne zaman yarışacak bi açıklama yapılmıyor sitede cevap alamiyosak neden yaziyoruz
  • ishak AKGÜMÜŞ
    8 ay önce
    musap elendın mı 2.tur performanslarınla ılgılı bı vıdeo fılan yok !!!!
  • Murat Paksoy
    8 ay önce
    Musap kardeşimiz nerde. Eklediniz için adamı ne yaptınız. Bilgi lütfen.
  • Murat ciman
    8 ay önce
    Yarışma kovuldu mu ne oldu ?
  • frk.kln
    8 ay önce
    abi nerde bu uşak neden cıkmıyo
  • ömerkzmz
    8 ay önce
    öldümü yaşiyormu bu ?
  • ynnr
    8 ay önce
    Musab'ın elenip elenmediği ile ilgili bilgi yok!!!
  • tilki
    8 ay önce
    kardeş bu adam ne zaman çıkıcak ya öldük merkran
  • Mevlüt
    8 ay önce
    Abi musap nerde ya
  • musapfan
    8 ay önce
    musap nerdesin ? acıklama yapın artık nerede musap ?
  • orhan gülsen
    8 ay önce
    musab neden hala çıkmadı bir cevap yazarmısınız. merakla bu adamı bekliyoruz
  • Emrah ALINLI
    8 ay önce
    Musab neden hala çıkmadıı
  • bismarc
    8 ay önce
    musap yıldızı hiç göremedik ilk tura çıktı yok oldu ne düellolarda var ne diğerlerinde bu bir açıklık getirinrn
  • Oğuzhan küçükmorkoç
    8 ay önce
    Musab ne oldu elendimi neden hala cikmadi
  • Alex De Soulza
    8 ay önce
    musabın 2. tur performansı nerde millet 3e geçti ?
  • deniz şeker
    8 ay önce
    merakla eşleşmelerdeki performansını bekliyorum.favorimsin.başarılar :)
  • mohammadreza tebrizden
    9 ay önce
    hadise nakarat harikkkkkka

Acunn.com'u Facebook'ta takip et.

Acunn.com'un eğlenceli dünyasını yakından takip etmek için Facebook sayfamızı beğenin